.

.

.

.

تصاویر جالب از مجید انصاری در یک همایش


به گزارش بولتن نیوز به نقل از وبلاگ شاخص،همایش «تقدیر از عارف، حمایت از روحانی» عصر روز گذشته با حضور برخی از چهره های اصلاح طلب و تعدادی از هنرمندان در هتل پنج ستاره اسپیناس تهران برگزار گردید. این عکس ها مربوط به حضور مجید انصاری در این همایش می باشد که حضور وی را در سه حالت جالب و متفاوت،  نشان می دهد.

مجید انصاری در حال آب خوردن از لیوان گیلاس

 

مجید انصاری با ژست متفکرانه

 

مجید انصاری در حال سخنرانی

نظرات 2 + ارسال نظر
hamed چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.pdfberoz.blogsky.com

سلام دوست من.
من برای تبادل لینک مزاحمت شدم.خواستم اگه دوست داشته باشی با هم تبادل لینک داشته باشیم.پس اگه موافقی منو با آدرس زیر و عنوان دانلود به روزترین پی دی اف ها لینک کن و آدرستو تو قسمت نظرات وبلاگم بذار تا منم لینک کنم به شما .
من هر روز به دوستام سر میزنم.
باتشکر
www.pdfberoz.blogsky.com

سربازامام جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ق.ظ

باسلام از وبلاگ شما بازدید وجالب بود من ادرس شمارو به اشترک گذاشتم شماهم لطف کنیدازوبلاگ بنده بازدید وبه اشتراک بگذاریدمتشکرhttp://sarbazmeisam.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد