وبلاگ جالبی داری مطالب وبلاگ من در مورد کسب درآمد در اینترنته ممکنه به دردت بخوره اگه بیای خوشحال می شم



دل تنگم اگر هویی کشد چاک گریبانها از این آیینه دریا مشت آبی زد به چشم خود مرا تلخاست بیداری چه آرم زین جهان بر تو من آن داوود بینایم همین بیناییام خوشتر سخن از محشر خون است و خون دریای پنهانم زمان تلخ است خون سینهی سهراب میجوشد زمان تلخ است با یاد دیار و یار میگریند زمان تلخ است تیمور آمدهست و رفته و حافظ خیابانها چو خطهایی ز خون بر نطع تاتاری زمان تلخ است عصر جمعه سر بگذاشته غمناک از مرحوم نوذر پرنگ
نهد تا دامن صبح قیامت سر به دامانها
پریشان شد ز آشوب خیالش خواب طوفانها
که خواب کاکل روحت نگردد از پریشانها
که گر تابم به نی سوزاند افغانش نیستانها
به خود میپیچد اندر خلوت از هنگامهی جانها
ز نقش پردهی تاریخ و میریزد در ایوانها
هزاران ناصر اندر غار یمگان بدخشانها
کشیده خرقه چون مهتاب بر خاک خیابانها
زمان چون تشتی از خاکستر برگشته بر آنها
به آیین غریبان بر ضریح قدس بارانها
وبلاگ جالبی داری مطالب وبلاگ من در مورد کسب درآمد در اینترنته ممکنه به دردت بخوره اگه بیای خوشحال می شم
چه می شود اگر بصیرتتان را بیشتر کنید و حقایق را بهتر ببینید؟ شاعر بودن و ندیدن
ظرافتها؟ شاعربودن و ندیدن پیچ و خم فتنه ها؟ شاعر بودن و آتش زدن به خرمن
انقلاب؟
کامنت شما را در وبلاگ بداهه در آخرین پست دیدم.
اولا علیکم السلام.اما بر خلاف نظر شما به نظر من فتنه همین هزینه کردن از دین برای توجیه زیادت طلبی هاست.
نفرمایید تو رو خدا.
همه حرفاتون وتوضیحاتتون رو هر دو تا چشمام.اتفاقا از تنها کسی که حرف گوش میکنم و به دل نمیگیرم خود شمایید.چون میدونم اهل فن هستید و آگاه.همیشه هم سعی بر بکار بردن توضیحاتتون دارم.اینو جدی میگم.
و ازتون میخوام که مثل یه شاگرد باهام رفتار کنید.بدون هیچ ملاحظه ای.
همیشه منتظر نظرات گرانبهاتون هستم.
سر افراز باشید.
بار گنج به لبنان نرسید
5ر18 میلیارد دلار پول ایران به چنگ دولت ترکیه افتاد!
چه عالی سرودی
دستت درد نکند .
مرا تلخاست بیداری چه آرم زین جهان بر تو
که خواب کاکل روحت نگردد از پریشانها
من آن داوود بینایم همین بیناییام خوشتر
که گر تابم به نی سوزاند افغانش نیستانها
شعر از مرحوم نوذر پرنگ است
بر راثی پور بزرگ
ممنون از تک بیت نازنین و الطاف بیکران
حسابی شرمنده فرمودین
بسیار عالی
شعر پست قبلی تان را خواندم
اما یاد رمان که نه
یاد "آنگاه پس از تندر" اخوان افتادم....
ممنون
زیبا بود.
وبلاگ ادبی طـــــــــــرفــــه بروز شد.
با قسمت دوم مقاله ای در رابطه با سیمرغ منتظرم.
ژخوبین؟
زیبا بود.
قافیه شعر منو یاد شعر علامه طباطبایی انداخت..
"ها" بود.وزن شعر هم تقریبا همین بود.
ای بابا یادم نمیاد اصل شعر.
ببینی، نبینی تو هرگز زبونش
سایه
**********************
سلام بزرگوار
زنده باد شما که از زندهیاد پرنگ شعری زبانحال را یادآوری کردید!
وب زیبا و قلم شیوایی دارید، درود بر استعداد شگرف شما..
"یک ساحل پر از شعر" با پنج دوبیتی جدید، چشم براه گامهای مهربانانه ی شماست...
سربلندتر از البرز میخواهمتان و ژرفاتر از خلیج پارسیان پارسا...
واقعا ممنونم
خواندن از شما را دوست دارم
به خصوص یادگاری های زیبایی را که برایم مینویسید
برای رباعی آخر نمی آیید؟
کز بهر جرعه یی همه محتاج این دریم
درود بر شما زنده باد
=
سلام دوست عزیزی که هنوز ندیدمت ...
--------------------------------------------------------
از لطفت بسیار ممنونم ...
منت گذاشتی که آمدی و ....
خواندم و بسیار لذت بردم ...
بازهم بیا ...
برقرار باشی .
آمدم وخواندم و استفاده بردم. ازحضور شما هم یک جهان سپاس.
شیشه همان شیشه است!
http://mohammadyazdi.blogfa.com
کارت قشنگه
اما یکی از نظرات منو به فکر فرو برد!! میشود طرز فکر سیاسی خود را بیان کنید؟
من خودم هم ترانه و شعر میگم اما همین اول بگم که از شاعرانی که در وضعیت فعلی کشور خود را از سیاست دور بدانند اصلا خوشم نمیاد
ایشالله که شما اینطوری نباشید
اول از همه باید پرسید تعریف شما از سیاسی بودن چی است.تا برای خودت دیدگاه نداشته باشی و کارت واگویه حرفهای این جناح و آن جناح باشد سیاسی نیستی.
برای من ارزشهای انسانی و اخلاقی بر همه چیز مقدم تراست.من به این فرمایش حضرت علی )ع)قویا اعتقاد دارم که اگر تمام دنیا را به من بدهند تا دانه ای را از دهان مورچه ای بگیرم نمی پذیرم.
پایدار باشید
قبل از هر چیز باید از شما عذر بخوام که بدون تحقیق شما رو مهره گروه تندرو حاکم بر ایران فرض کرده بودم!! ولی حالا خوشحالم که این طور نیست
شما از قول اوینی گفته بودید به فحشا کشیدن کلمات بی تاوان نیست
ولی انگار سخنان بی شرمانه این اقا را در مورد فروغ فرخزاد از یاد برده اید!!! اوینی از نظر من کسی نیست که از قولش حرفی زده شود
بعد هم گفته بودید یکی از مخاطبانتان به شما مارک بی دینی زده بود!!!
دوست عزیز من خودم هم شیعه هستم ولی بی دین بدون در نظر من مارک نیست( یعنی نمیشود کسی را بخاطرش انسان بدی قلمداد کرد)اگر کسی بعد از تحقیقات به این نتیجه برسد که نمیخواهد به خداوند اعتقاد داشته باشد نظرش برای خودش محترم و قابل احترام است
در اخر باید بگویم سیاست در نظر من یعنی زیر بار حرف زور نرفتن و به اندازه خود برای رسیدن به ازادی تلاش کردن
زمان تلخ است عصر جمعه سر بگذاشته غمناک
به آیین غریبان بر ضریح قدس بارانها
جالب بود
موفق باشید
به به خیلی عالی بود لذت بردم.
((زمان تلخ است با یاد دیار و یار میگریند
هزاران ناصر اندر غار یمگان بدخشانها))
فرصت داشتین سر بزنین.
بابت تاخیر معذرت می خواهم
در مورد همان بحث کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ... مطمئنا هیچ روزی مانند آن روز خاص نیست و در این شکی نیست اما از شما می پرسم واقعا شما اعتقاد ندارید تاریخ همیشه صحنه ی نبرد و تقابل حق و باطل است ؟
دوم اینکه من تاریخ مدرس را آنچنان خوب نخوانده ام که بتوانم در مورد او قضاوت دقیقی بکنم اما همانطور که پارسا هم گفت بر فرض که این داستان حمایت مدرس از رضاخان درست باشد(و در این صورت رضاخان هم حتما از شدت علاقه مدرس را کشت!) و بر فرض که اصلا مدرس در تمام عمرش یک دیکتاتور فاسد بوده باشد اما این دلیل می شود که بگوییم سخن دینی و عقلانی او اشتباه است ؟ می دانید چند سفسطه در این نوع تفکر پنهان است؟(انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال!)
کجای این حرف غیر عقلانی ست که سیاست وسیله ایست که هم دین می تواند از آن استفاده کند هم کفر ؟ این سخن مدرس از حکیمانه ترین سخنانی ست که در تاریخ ما ماندگار شده ، اگر شما بخواهید سیاست را یک سر غیر دینی و سیاه ببینید نه تنها فاتحه ی اندیشه سیاسی اسلام را بلکه فاتحه ی کل اسلام (به عنوان کامل ترین دین) را خوانده اید . ما با اضافه کردن پسوند نخواستیم ماهیت سیاست را عوض کنیم سیاستی که از عقل ، اخلاق و دین به وجود آمده است مبنا و اساسا با سیاستی که در خدمت هوای نفس و امیال پست است تفاوت دارد ... شما قبول ندارید ؟ ... یعنی امام علی هم نباید وارد سیاست می شد ؟
سوم من گفتم این سی سال "از"نورانی ترین سالهاست مخصوصا در مقایسه با نظام سلطنتی ، این حرف اصلا حرف شگفتی نیست ، فقط کافیست ما اندکی با وضعیت دوران پهلوی و دوران خودمان آشنا باشیم تا برتری را در این مقایسه بفهمیم
پنجما ملاکی که من گفتم دور هست اما نه دور از دست رس ، دور هست اما نه دروغ ،هیچ عاقلی راه بهشت را صرفا به خاطر دور بودن رها نمی کند و به خاطر نزدیکی جهنم به جهنم نمی رود
یاحق
اومدم واسه دعوت
با
یک
آپ جدید.
منتظرتونم
اما این حدیث حضرت علی را شنیده ام و به ان ایمان دارم.فرموده اید سیاست می تواند هم از طرف کفر و هم از طرف دین مورد استفاده قرار گیردتا اینجای حرف شما درست است ولی همان طور مورد استفاده قرار می گیرد که کافر و مسلمان می توانند از اتوموبیل استفاده کنند و رانندگی اسلامی و رانندگی کافرانه نداریم.سیاست ابزار کار خودش را دارد.یکبار بالاجبار ما را از کلاس بیرون کشیدند تا به سخنان استاندار که به مناسبت همایش فقه و سیاست تشریف فرما شده بود گوش فرا دهیم.در این توفیق!!!اجباری شنیدم که ایشان می فرمود در بازار معاملات بین المللی و مبادلات اقتصادی گاه مجبور می شویم برای جلب نظر شرکتی به کارگذار آن رشوه دهیم.حال آنکه در دین ما ارتشا حرام است و این تناقضها باید توسط اهل اندیشه دینی برطرف شود.
اما خواهشا حضرت علی را وارد بحث ما نکنید که ما در مورد افراد غیر معصوم صحبت می کنیم.
در مورد پیش کشیدن جریان غزه و فلسطین وارد نمی شوم چون به بحث ما مربوط نیست و ما درباره نقش نظارتی رسانه ها بر دولت مردان صحبت می کنیم
برای اینکه از مسیر دور نیفتیم و مصدع اوقات شریف نشوم فقط به یک تفاوت اصلی دیدگاه خود باشما اشاره می کنم.همتان طور که شما نظر خود را در خصوص انتخابات دارید و خیلی برای من محترم است،من هم نظری دارم اما فرق من با شما این است که من این طور نیستم که وقتی نظری را مطرح می کنم اینگونه فکر کنم که همه مثل من فکر می کنند و خدا هم نعوذ بالله اراده اش بر این قرار است.شما نظری را ابراز داشته اید و با عنوان مردم می بینند خدا می بیند آدرس غلط داده اید.من با این برداشت مخالفم و آنرا برازنده شما دوست عزیز که هم متدین هستید و هم درد دین دارید نمی دانم.همه مردم مثل شما فکر نمی کنند.باز نگوئید من منظورم این نبود .جان شما عنوانتان غلط انداز است.جسارت را ببخشید
نه خدا نکند ، نا امید نباشید بالاخره به یک جایی می رسیم
نگاه کنید اصلا مسئله عملکرد و یا حتی دیانت مرحوم مدرس نیست ، مسئله اصلا تاریخی نیست ، مسئله کاملا عقلی است . وقتی فردی سخنی را که از جنس اندیشه و عقل است _و نه خبر و نقل_ می زند ، ما باید به آن اندیشه نگاه کنید نه آن صاحب اندیشه ، این سخن مرحوم مدرس یک اندیشه است که هم از عقل بر خواسته است و هم از نظرگاه دینی
کافر و مسلمان هر دو از ماشین استفاده می کنند اما بنا بر اندیشه و هدفشان نوع استفاده شان متفاوت است ، یک نفر سوار ماشین می شود و به هیچ قانونی احترام نمی گذارد و حتی ممکن است دیگران را هم برای رسیدن به هدف خودش از بین ببرد ، اما یک نفر هم سوار ماشین می شود و به تمام قوانین درست احترام می گذارد ، هم خود در راه درست و مطمئنی به مقصد حرکت می کند هم راه را به بقیه نشان می دهد
این قضیه ی استاندار که گفتید از همان جنس عمل و اندیشه است ، ما نمی توانیم به خاطر یک عملکرد بد یک اندیشه را متهم کنیم مگر اینکه آن اندیشه دستور به آن عملکرد منفی بدهد.(که هرگز اندیشه سیاسی و اقتصادی اسلام چنین نمی کند)
من نمی فهمم اینکه می گویید حضرت علی را وارد بحث ما نکنید یعنی چی ؟ من اصلا نیازی نمیبینم حضرت علی را وارد بحثی بکنم او خود در همه ی بحث ها اندیشه ها و تفکرات وارد است چه ما ببینیمش و چه نه . الگوی فکری و رفتاری ما حضرت مولاست، میزان اعمال ما اوست و اعمال ما هر لحظه بر او عرضه می شود ، پس ما باید برای هر مسئله ای او را ملاک و معیار قرار بدهیم.
مردم می بینند مسلما یعنی مردم می بینند ! تا اینجایش را که مشکل ندارید نه ؟
اما قسمتهایی را که مثلا من نوشته ام مردم فلان کار آقای موسوی را دیدند و به او رای ندادند مسلما منظورم من از مردم اکثریت مردم است(یک جای دیگر هم برای یکی از دوستان نوشتم ، وقتی می گویند فلانی منتخب مردم است یعنی منتخب اکثریت مردم) چه اینکه خب عده ی زیادی هم به آقای موسوی رای دادند . فکر نمیکنم غلط انداز باشد استاد .
از وقتی که گذاشتید سپاسگذارم .
یاعلی
انتخاب خوب و شایسته ای است با مفهوم بزرگ نهفته در خود .
زمانه و خواب غفلت عالمی ....
..........................
....مرا تلخاست بیداری چه آرم زین جهان بر تو
که خواب کاکل روحت نگردد از پریشانها
من آن داوود بینایم همین بیناییام خوشتر
که گر تابم به نی سوزاند افغانش نیستانها....
...........................
پایدار مانید .
خوشحال میشم نظر شما رو در مورد پستی که یک دوبیتی است از....بدانم